در اینجا حرفه ای تر میشوید

منو

در اینجا حرفه ای تر میشوید

جایگزین دیسکورد بعد از تحریم کاربران ایرانی

taha mashhoori

03 ژوئن، 2022

5/5 - (4 امتیاز)

جایگزین دیسکورد بعد از تحریم کاربران ایرانی

دیسکورد در اخرین اعلامیه خود برای شرایط استفاده از این نرم افزار اعلام کرد که این پلتفرم در ماه آینده برای کاربران ایرانی ، کوبا و سوریه تحریم خواهد شد و کاربران این کشور ها مجاز برای استفاده از این پلتفرم نخواهند بود.

میتوانید وارد صفحه شرایط و ضوابط دیسکورد شوید و این موضوع رو مشاهده فرمایید که در تاریخ 25 فوریه اپدیت شده است و این موضوع مطرح شده است که این پلتفرم از تاریخ 28 مارچ ( 8 فروردین) این محدودیت روی کاربران ایرانی اعمال میشود.

جایگزین دیسکورد
نرم افزار مشابه دیسکورد

نرم افزاری جایگزین دیسکورد

اگر شماهم جزوی از کاربران دیسکورد بوده اید و کنفراس های علمی یا بازی های انلاین خودرا با استفاده از این پلتفرم با دوستان خود انجام میدادید نگران نباشید شما میتوانید با استفاده از نرم افزار تیم اسپیک مشابه دیسکورد سرور اختصاصی خودرا داشته باشید و با دوستان یا همکاران خودتون مکالمه صوتی برقرار کنید.

ویژگی های برتر نرم افزار تیم اسپیک نسبت به دیسکورد

  1. با توجه به اینکه ارائه دهنده های سرور تیم اسپیک در داخل ایران هستند ، لازم نیس دیگر نگران تحریم شدن یا فیلتر شدن این پلتفرم باشید. همچنین با در نظر گرفتن این مورد پینگ شما بسیار پایین تر نسبت به دیسکورد خواهد بود.
  2. کیفیت ویس و صدا در نرم افزار تیم اسپیک نسبت به دیسکورد بهتر میباشد.
  3. برای استفاده از نرم افزار تیم اسپیک نیاز به سیستم قوی ندارید و مصرف رم و سیپیو این نرم افزار نسبت به پلتفرم دیسکورد بسیار پایین تر و بهینه تر میباشد که اگر مشخصات سخت افزاری سیستم شما پایین هست با خیال راحت میتونید از این نرم افزار استفاده کنید.
  4. مصرف اینترنت شما در تیم اسپیک نسبت به دیسکورد بسیار پایین تر میباشد و اگر از سایت خودمون سرور تیم اسپیک تهیه کرده باشید مصرف بصورت نیم بها محاسبه میشود.
  5. در نرم افزار تیم اسپیک شما میتوانید هم زمان به چند سرور متصل باشید و ویس افراد همه سرور هایی که به آن متصل هستید رو بصورت همزمان داشته باشید و در هر سروری دوست داشته باشید میکروفن خودتون رو باز کنید و صحبت کنید.

نحوه تهیه سرور تیم اسپیک

در مرحله اول شما میتوانید از سرور های پابلیک استفاده کنید و با دوستان خود به سرور های پابلیک متصل شوید و از ادمین ها درخواست چنل ثابت کنید تا یک چنل (ویس) برای شما بسازند که بصورت کاملا رایگان میباشد.
آدرس سرور پابلیک سایت ما : mtserver.ir

اگر نیاز به یک سرور اختصاصی با آدرس و اسم تیم یا کلن خودتون دارید باید با یک هزینه پایین میتونید از سایت ما تهیه کنید و تحویل و فعال سازی سرور هم بصورت خودکار میباشد.
سرور های تیم اسپیک سایت ام تی سرور با دسترسی کامل ارائه میشود که بالاترین رنک و دسترسی کامل به یاتکا به مشتریان داده میشود که میتونند خودشون هم به هر شخصی خواسته باشند رنک کوئری بدهند.

برای مشاهده قیمت ها و پلن های سرور ها کلیک کنید.

لازم به ذکر است یک کد تخفیف برای شما  کاربرانه دیسکورد در نظر گرفته است که شامل 40 درصد تخفیف میشود تا با تخفیف سرور تیم اسپیک اختصاصی خودرا تهیه کنید.
کد تخفیف: offer1

اگر تجربه استفاده از نرم افزار تیم اسپیک رو ندارید و نمیدونید به چه شکل به سرور های تیم اسپیک متصل شوید توصیه میکنم آموزش تیم اسپیک رو که در سایت ما منتشر شده است رو حتما مشاهده کنید.

به امید روزی که کاربران و گیمر های ایرانی هم مانند بقیه کشور ها بدون هیچ محدودیتی و مشکلی از تمامی پلتفرم ها با خیال راحت استفاده کنند.

اگر سوالی در رابطه با تیم اسپیک یا موضوع این مقاله داشتید حتما برامون کامنت بزارید تا پاسخ بدیم

اشتراک گذاری

taha mashhoori

طراح سایت و برنامه نویس فرانت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *