قوانین و مقررات

کاربر گرامی ، ام تی سرور بر روی رعایت قوانین بسیار سخت گیر بوده و سرویس دهی بدون اختلال به کاربران خود را ، از هر چیز دیگر مهم تر میداند . لذا از شما خواهشمندیم قبل از ثبت نام و خرید سرویس ، حتما قوانین زیر را مطالعه نمایید و ثبت نام در سایت و خرید هر محصول از ام تی سرور یعنی پذیرفتن تمامی قوانین درج شده در زیر !

شرایط سرویس

کلیه کاربران سرویس های ام تی سرور و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از سرویس های ام تی سرور ، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس ام تی سرور می باشند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق سایر کاربران اینترنت و تطابق با قوانین حاکم بر محیط سرویس دهندگانی است که ام تی سرور از سرویس آنها استفاده می کند. این شرایط جامع و کامل نبوده و ام تی سرور حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آنها در وبگاه mtserver.ir برای خود محفوظ می دارد ، قوانینی که در صفحات سفارش وجود دارد حکم قوانین این صفحه را دارد ؛ و نیازی به درج در این صفحه ندارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق ایمیل یا فکس به صورت کتبی به ام تی سرور اعلام گردد.

شرایط ثبت نام

تمامی کابران برای ثبت نام در ام تی سرور موظف اند مشخصات دقیق و صحیح وارد کنن در غیر صورت حذف سرویس و حساب کاربری از سمت ما مجاز میباشد.

 

بکاپ گیری

1- به طور کلي مسئوليت تهيه نسخه پشتيبان از داده ها و فايلها با خود خريداران بوده و همه خريداران مي بايست پشتيبان کليه داده هاي مورد نياز خود را در جايي غير از تجهيزات و سرورهاي شرکت نگهداري نمايند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانايي بازگرداندن اطلاعات از آرشيو بک آپ هيچگونه اعتراضي مسموع نخواهد بود و شرکت در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد.
2- مسئوليت بک آپ گرفتن در سرويس هاي سرورهاي اختصاصي و سرور های مجازی صرفا به عهده خود خريدار مي باشد و شرکت در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد.

3- درصورت اتمام زمان تمدید شما و عدم پرداخت سرویس بصورت خودکار حذف خواهد شد و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
4- شرکت جهت امنيت بيشتر، از کليه از فايلهاي خريداران سرویس های میزیانی وب ( این بکاپ گیری شامل سرور های مجازی و اختصاصی نمی شود ) بصورت هفتگی نسخه پشتيبان تهيه مي کند. اين نسخه پشتيبان حداکثر تا 7 روز نگهداري خواهد شد. نسخه پشتيبان از بانک اطلاعاتي Ms Sql Server بصورت هفتگی گرفته مي شود و يک هفته نگهداري مي شود. شرکت تعهدي نسبت به صحت و کارکرد اين نسخه ها ندارد.
5- شرکت هيچگونه مسئوليتي در مورد صحت نسخه پشتيبان و بروز بودن آنها را ندارد.

سرور مجازی :

1-مسئوليت بک آپ گرفتن در سرويس هاي سرورهاي اختصاصي و سرور های مجازی صرفا به عهده خود خريدار مي باشد و شرکت در اين زمينه هيچگونه مسئوليتي ندارد.
2- هرگونه ارسال دیداس یا دریافت دیداس و استفاده های غیر مجازی دیگر مانند نت اسکن یا کپی رایت روی سرویس ها بدون اطلاع قبلی سرور شما مسدود خواهد شد.
3- درصورت تحریم یا فیلتر بودن آیپی های سرور های خارجی سایت ام تی سرور هیچگونه مسئولیتی ندارد و امکان لغو آن وجود نخواهد داشت.
4- سرویس های سرور مجازی ترکیه شامل گارانتی و بازگشت وجه نمیشوند چراکه این سرویس ها بصورت مستقیم از دیتاسنتر های خارجی تهیه میشود و هزینه سرور از سمت ما به دیتاسنتر پرداخت میشود.

تعاریف

روش ارتباطی مستند گروه با خریدار، آدرس ایمیل خریدار که حساب کاربری وی در پرتال کاربران ثبت شده است و در شبکه اجتماعی تلگرام ، خواهد بود. روش ارتباطی مستند خریدار با گروه ، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از گروه خواهد بود. استفاده از ایمیل برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیز برای خریدار محسوب نمی گردد. گروه مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع گروه نرسانده است ندارد.

تغییرات تعرفه

در صورت تغییر تعرفه درحین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به ارتقا در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمتهای جدید خواهد بود . هزینه های کارشناسی نیروی فنی و یا سایر خدماتی که درهنگام استفاده از یک سرویس اولیه خریداری شده مورد نیاز واقع می گردد تابع تعرفه روز درخواست جدید خریدار می باشد . ارتقاﺀ سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس بالاتر انجام می گیرد و هزینه آن معادل تفاضل هزینه دو سرویس به نسبت روزهای باقیمانده از طول مدت سرویس می باشد که به صورت خودکار توسط پرتال کاربران محاسبه می گردد. سرویسهای خریدار تنها در ابتدای دوره جدید و به درخواست خریدار در صورتی که امکانات و منابع استفاده شده توسط وی متناسب با بسته میزبانی مورد نظر باشد تنزل داده می شود . تغییرات تعرفه از طریق وب سایت منعکس شده و خریدار موظف به تبعیت از آن می باشد مگر اینکه پیش فاکتور مهلت داری در اختیار باشد که قبل از تغییرات تعرفه برای وی صادر گشته باشد . تغییرات فنی : گروه حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویسهای ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد گروه موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات ، از طریق وب سایت گروه ، پرتال کاربران یا پرتال پشتیبانی ویا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید. هرگاه به دلیل موارد ضروری ، گروه امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد و یا فوریتهای فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت ضمنا خریدار به گروه وکالت می دهد تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیتهای سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای اختصاصی و سرویسهای میزبانی آن نماید.

 

قوانین بازگشت وجه و مالی

از تاریخ 1402/01/01 سرویس های سرور مجازی به استفاده هیچ عنوان شامل بازگشت وجه نمیشوند.

مابقی سرویس های ارائه شده به مدت 48 ساعت از زمان خرید سرویس ، دارای گارانتی بازگشت وجه می باشند و درصورتی که بعد از خرید هرگونه مشکلی فنی را در سرویس خریداری شده مشاهده کردید و تیم ما قادر به حل آن موضوع نبود میتوانید به واحد پشتیبانی گزارش دهید تا پس از تایید وجود مشکل توسط کارشناسان ، بازگشت وجه انجام شود.

تمامی سپرده های سایت (موجودی کیف پول) غیر قابل برداشت یا انتقال به حساب دیگری میباشد کاربر باید قبل از اقدام افزایش موجودی اکانت خود دقت لازم را داشته باشد .

 

فعالیت غیرمجاز خریدار

1-تمامی فعالیت های مشتریان از جمله تبادلات در IP ها و سایت های خاص که بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد، بر عهده خود مشتری بوده و امتی سرور هیچ مسئولیتی ندارد.

2- كلیه هزینه ها و خسارات ناشی از حملات dos ( اعم از اقدام به حمله و یا دریافت حمله ) شامل هزینه های ترافیک مصرفی و هزینه های نیروی انسانی درگیر در مسئله بر عهده سرویس گیرنده می باشد.

3- درصورت انجام عملیاتی مانند پورت اسکن و نت اسکن و هرگونه عمل غیرمجاز دیگری روی سرورمجازی های امتی سرور بدون اخطار قبلی سرویس مسدود خواهد شد.

استفاده از نرم افزارهای بدون رعایت حق کپی رایت ایران و بین المللی. استفاده از قالب های بدون رعایت حق کپی رایت ایران و بین المللی . نصب و یا استفاده برنامه ای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد . ارسال یا اجرای فایلهای اجرایی مانند فایلهایی با پسوند exe , com , bat , vbs و امثالهم و در صورت وجود این فایلها بدون اخطار از فضای خریدار حذف می شود و با خریدار بر طبق قانون برخورد می گردد خریدار مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروسها و یا سورس هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی باشد. استفاده از برنامه های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس وسایر سرویسهای دیگرگروه وسایر خریداران گردد. وجود فایلهای حاوی ویروس عمدا ویا سهوا در فضای سرویس مورد خریداری ارسال هرزنامه (Spam ) عمدا ویا سهوا (ملاک، گزارش Spam cop یا سایتهای مشابه و یا بررسی تیم فنی گروه می باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد. ارسال ایمیل بصورت گروهی و تعداد بالا (حداکثر 1000 ایمیل در روز و 50 ایمیل در 10 دقیقه مجاز می باشد به شرط آنکه کلیه گیرندگان ایمیلها، خودشان درخواست دریافت ایمیل از خریدار را داشته و آدرس و توضیح نحوه لغو عضویت به زبان انگلیسی در متن ایمیل وجود داشته باشد). گزارش فنی گروه و یا IDC که سرور میزبانی در آن می باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قانون گروه . عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون می باشد) انجام فعالیتهایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات گروه به خریدار و یا سایر خریداران گردد. استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستمهای اشخاص ثالث. راه اندازی mail server Open relay. انجام فعالیت IRC عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس. مختل كردن امنيت سيستم يا شبكه. در صورت بروز چنين مسائلي گروه حق پيگرد قانوني و شکايت از متخلف به مراجع قانوني را محفوظ مي دارد. نمونه هايي از اختلال در امنيت سيستم يا شبكه شامل موارد ذيل مي شود: دسترسي يا استفاده غير مجاز از داده ها، سيستم يا شبكه، از جمله هر گونه تلاش براي جستجو، اسكن يا آزمايش آسيب پذيري يك سيستم يا شبكه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، ميزبان يا شبكه، شامل: تلاش براي دسترسي به اطلاعات نامه هاي الكترونيكي، تلاش عامدانه براي پر كردن فضاي يك سيستم، تلاش براي تغيير و يا حذف اطلاعات وب سايتها بدون مجوز از مالکان آنها مواردی هستند که بدون اخطار باعث مسدود سازی حساب کاربر خواهد شد .